Eerst moet je Super Smash Bros updaten tot versie 1.0.7, dan moet je €3,99 voor Mewtwo op 3DS of WiiU als E-Shop tegoed hebben en €4,99 voor allebei. (Op de console waar de betaling is gedaan krijg je Super Smash Bros, selecteer berichten en DLC-Winkel, ga naar nieuw of vechters. (kies pakketen voor een pakket waar de nieuwe kleding en Mewtwo in zit.) selecteer downloaden, selecteer voor 3DS (3DS versie) of WiiU (WiiU versie)(€3,99), of kies voor 3DS en WiiU(€4,99). Mewtwo wordt dan gedownload. Als je Mewtwo voor 1 console wilt ben je nu klaar, heb je voor 3DS en WiiU gekozen ben je bijna klaar. Kies accountoverzicht als het goed is staat er dan Super Smash Bros tussen, kies aankoopbewijs, daar vind je als het goed is de downloadcode. Ga op de console waar Mewtwo nog niet op is geïnstalleerd naar de DLC winkel, via berichten en DLC-Winkel en dan DLC-Winkel. Kies hier voor downloadcode gebruiken, voer de downloadcode in en Mewtwo wordt nu ook daar gedownload. Veel plezier met Mewtwo!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit antwoord heeft mij geholpen hoe ik mewtwo kon downloaden.