Waarom installeert watch dogs op mijn ps4 niet?

Ik kan een stuk van de eerste missie doen en daarna komt er te staan dat hij bezig is met instaleren op harde schijf, en dan blijft hij hangen bij 55%. Wat moet ik nu doen? Ik heb hem al een keer verweidert en opnieuw opgestart.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.3K

Antwoorden (2)

Als je al zegt dat je hem had verwijderd en opnieuw had geïnstalleerd, en het doet nog steeds niet, zijn er denk ik nog maar 2 opties over. De hele playstation resetten of om een nieuw kopietje van het spel vragen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het kan ook zijn dat je er te weinig geheugen voor hebt. Hierdoor wil hij ook wel eens stoppen met installeren..

Weet niet of dit het geval is?