Gameloader werkt niet meer. Wat te doen?

Ik heb net een spel geïnstalleerd, maar als ik het probeer op te starten komt er te staan 'GameLoader werkt niet meer'.

Wat kan ik hier tegen doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
capthavoc
8 jaar geleden
om welke game gaat het ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Probeer het spel opnieuw te installeren.

Antwoorden (1)

Ik raad je aan een flinke virus/malware/adwarescan te doen wat ik hier over vind is
niet echt goed te noemen ? vage sites vage tooltjes

ik heb nog een enkele betrouwbare site gevonden.
capthavoc
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, ik kon ook al niets vinden op internet, daarom vroeg ik het hier. Bij andere spellen zegt hij dit niet, alleen bij dit bepaalde spel.
capthavoc
8 jaar geleden
om welke game gaat het ?