Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben een groot fan van hoe tem je een draak. nou heb ik op youtube een programma gezien waarin je draken kunt laten vechten hoe heet dit programma?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
973
Ritsuka
8 jaar geleden
Naam van het spel staat vermeld in de titel van het filmpje, Spore
Ritsuka
8 jaar geleden
Het is een spel waar je je eigen wezen kunt bouwen en laten evolueren, ze hebben gewoon zo gedaan met de onderdelen dat het net een daak lijkt uit How to tame your dragon

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het staat er gewoon bij hoe dit spel heet: Spore.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (1)

Ik neem aan dat je met programma een game bedoelt. De game heet Spore.

Als je dit ook wilt kopen raad ik je aan om de basisgame te kopen en de 'Griezelig en Grappig' uitbreiding. Die uitbreiding geeft je meer onderdelen voor je creaties. Dan raad ik je ook aan om de 'Ruimtenavonturen' uitbreiding erbij te halen, dan kan je zelf ook werelden maken en spelen en delen met andere spelers.
In deze video zie je een level die de uploader zelf heeft gemaakt met de Ruimtenavonturen uitbreiding.

Hier zie je de computer versie. Er is ook een DS versie, maar die is heel anders.

Alle uitbreidingen bij elkaar kan je voor 25,97 euro kopen op internet. Het is te kopen op Steam, Bol.com, en natuurlijk op meer sites. In de winkel wordt het denk ik niet meer verkocht, want de game is al best oud.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding