Hoe komt het dat bij Pokémon Leaf Green ik de Pokémon niet kan renamen?

Bij de 1 kan die dat wel. Bij de ander niet. Ik weet naar wel stadje ik moet gaan en welke man ik aan moet spreken.
Maar dan zegt tie dat het een mooie naam is en verder doet tie er niks mee.

Komt het omdat de naam al meer als 1 keer veranderd is?

Ik heb dit spelletje via marktplaats namelijk gekocht en kwam Pokémon tegen met rare namen.
Die wou ik veranderen maar dat kon bij bepaalde namen dus niet.

Het spel is gewoon legaal en niet nep.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hahaha ; zo heb ik ooit een versie gehad waar alle Pokemons schuttingwoorden als naam hadden. ;-) Heb het spel toch maar gereset :lol:

Het beste antwoord

Ik heb gezocht en ik heb dit gevonden:
'Renamable Pokémon

If the Pokémon was caught by the player that currently owns it, he will say that the name could be better and offer the player the option of changing it.
If the Pokémon he's judging is an outsider Pokémon (if it was originally obtained in a different game, via an event, or via an in-game trade), he will say that the name is perfect and refuse to change it. The Name Rater in Orre will also refuse to rename a Shadow Pokémon until it has been purified.
However, if both players have identical Trainer IDs and secret IDs (which is extremely unlikely), he will allow name changes. In Generation V, both players must also have the same name and gender as well.
Additionally, in Generation I only, should the player press End with no characters in the nickname space, the process will proceed as if the player canceled the nicknaming process, whereas in later games it will be treated as giving the Pokémon the same nickname as before.'

Het lijkt er dus op dat die Pokémon die je wilt renamen via een in-game trade is verkregen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Klopt ; als je de pokemon niet zelf gevangen hebt maar die is gestuurd via een link ofzo, kun je de naam niet veranderen.
Je kunt het hele spel volledig resetten, maar dan ben je die pokemons ook wel definitief kwijt, wat jammer is als het soorten zijn die je in je eigen versie niet kan vangen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Thanx Renchon en Marleen :)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oh aha nu snap ik het. Bedankt!