Hoe kan ik mijn fps verbeteren op League of Legends?

Ik heb het gevoel dat mijn fps op league of legends veel te weinig is voor mijn instellingen. ik heb alles op medium en shadows off. ik heb een asus n76vm. en dit zijn mijn specs.

Intel® Core™ i7 3610QM Processor
Intel® HM76 Chipset
DDR3 1600 MHz SDRAM, 2 x SO-DIMM socket for expansion up to 16 GB SDRAM
17.3" HD+ (1600x900)/Full HD (1920x1080)/Wide View Angle LED Backlight
NVIDIA® GeForce® GT 630M with 2GB DDR3 VRAM
en 500 gb opslag

hoe kan ik zorgen dat mijn ik meer fps krijg zonder dat ik een programma moet downloaden? als je meer wilt weten hoor ik het graag.

vriendelijke groet
bart

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
2.3K

Antwoorden (3)

bij mij hielp ontstoffen van mijn laptop heel erg goed. ik kreeg zo een 10-20 fps boost. je kan met speedfan (zie bron) checken of de temperatuur van je laptop te hoog is. je kan bij een computerwinkel meestal gratis laten ontstoffen. wat ook werkt, is utorrent of skype afzetten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
stof verwijderen heb ik laatst toevallig gedaan merkete wel wat verschill ma was ong 5 fps. utorrent en skype staan uit verder niks aan
Zorg dat er zo min mogelijk andere apparaten zijn aangesloten op het Wi-Fi netwerk dat je gebruikt. Zet andere programma's die internet gebruiken uit, of verwijder ze. Verwijder je cookies en maak je cache schoon. Je dns cache kun je schoonmaken door naar 'opdracht prompt' te zoeken, die uit te voeren als administrator, en vervolgens in te typen 'ipconfig /flushdns' en op enter te drukken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
wifi apparaten zullen niet echt iets doen omdat het over de fps gaat. of heb ik dit verkeert?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als er veel apparaten op een niet al te sterk Wi-FI network zitten, kan de verbinding langzamer worden, daardoor de fps lager kan worden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee. Verbinding netwerk en FPS hebben niks met elkaar te maken. Als je verbinding slecht is en je latency hoog kan je lag krijgen maar dat is wat anders dan lage FPS.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Alles wat jij als antwoord geeft gaat over netwerkverbinding. FPS is puur afhankelijk van processing kracht(CPU+GPU+RAM) en grafische instellingen. Het is dus zaak om alle programma's te sluiten die mogelijk processor/gpu gebruiken. Ga dus niet een film zitten renderen tijdens het gamen. Dat is belangrijk als je FPS omhoog wil. Jij beantwoordt de vraag, "ik heb last van lag wat kan ik daar aan doen?". En dan is Wi-Fi apparaten uitschakelen ook al niet zo'n beste, dat zou betekenen dat je via Wi-Fi aan het gamen bent, wat juist een veroorzaker is van lag. Je kan dan beter stellen dat iemand bedraad moet gaat spelen. Aangesloten Wi-Fi apparaten zullen dan alleen een invloed hebben als je een lage bandbreedte internetverbinding hebt. Wat veel meer problemen kan veroorzaken is een tweede PC die bedraad aangesloten is en die dus makkelijk de hele bandbreedte kan leegtrekken met een usenetdownload bijvoorbeeld.
Zorg dat de grafische instellingen binnen de game niet te hoog staan. Ik ben gewend League of Legends te spelen op Very Low instellingen(Met schaduwen aan) en het ziet er nog steeds niet slecht uit. Als je nog steeds lage FPS hebt, kun je oplossingen van de linkjes hieronder proberen, deze zouden moeten helpen.

https://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/22tjck/ultimate_fps_boost_guide/
http://forums.euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1007026