Samsung Galaxy Tab of Apple Ipad ?

Wat is het verschil tussen de Samsung Galaxy Tab of Apple Ipad ? Is de Apple Ipad uitgebreider? En heb je ook Ipads met een camera/webcam, of kan je het er laten inbouwen? Ik zou namelijk een Apple Ipad willen kopen, maar het enige wat ik er aan mis is een camera/webcam..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

De Galaxy is een prachtig ding, maar nog veel duurder dan een Ipad.
Er zijn sterke geruchten op het internet dat binnenkort de Ipad2 uitkomt met 1 of misschien wel 2 camera's aan boord.
escape
13 jaar geleden
Het grootste verschil is het merk. Het tweede verschil is het besturingssysteem van de beide apparaten. Dit is ook een groot punt van belang als je op het punt staat om een tablet aan te schaffen.

De Galaxy tab is kleiner dan de Ipad, én de Tab maakt gebruik van het Android-besturingssysteem.

In de tab zit een camera, welke ook geschikt is om mee te beeldbellen. Of ze ook als webcam in bijvoorbeeld een msn of Whatsapp of Tango gebruikt kunnen worden is nu nog onduidelijk. Technisch is het wel mogelijk.

Dát heeft de Tab dus voor op de Ipad. Verder moet je er rekening mee houden dat de Ipad in verschillende uitvoeringen te koop is, met de daarbijbehorende verschillen in de aanschafprijs.

Lees vooral verschillende reviews van de apparaten, en bekijk filmpjes op Youtube. Probeer ook daar de 'homemade' filmpjes te selecteren, omdat deze het meest eerlijke en ongenuanceerde beeld geven van de apparaten in het echt. Op de site van een fabrikant ziet alles er namelijk gelikt uit.

Om je op weg te helpen vind je op de eerste link een Review van de Tab, en op de tweede een review van de Ipad.