MacBook pro

Ik wil een MacBook pro kopen maar welke is nou het slimst on te kopen kwa prijs en kwalteit. Mijn budget ligt wel inder de €1000,-.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

De prijzen van een macbook pro beginnen bij 1199 euro. Zie apple.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@bryyaaazzzzz het is in nederland toch echt 1149 euro.
http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_mac/family/macbook_pro?mco=OTY2ODExMA
(failtard???)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kijk wel naar advies prijzen(lijkt me nog al logisch).
op de site van mediamarkt staat, 1159 voor het goedkoopste model.
http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/MACBOOK-PRO-13-MC700N-A,10259,14845,167649.html
Wachten tot ze het weer aanbieden bij de mediamarkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je budget onder de €1000,- ligt, kun je de normale MacBook kopen met 2gb ram, 240gb hdd en 2.4 GHz Core 2 duo.

Anders kun je natuurlijk ook een MacBook pro bij de Mediamarkt, eBay of Amazon kopen, waar ze meestal goedkoper zijn dan bij de Apple store.

Om dichtbij je budget te blijven, kun je het beste het 13 inch model met een 2.3 GHz i5 processor kopen.