SSD schijf opnieuw installeren.

Hoi, wil windows 7 opnieuw installeren, is het mogelijk om gewoon w7 disc erin te doen, en dan booten, en verder via het w7 menu format doen en te installeren?? Of is het af te raden een format?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Het beste antwoord

Tijdens het installeren zou ik alleen de SSD-schijf in de PC doen. Zo ben je er zeker van dat je de juiste schijf gebruikt en dat de installatie van het systeem op C-drive gebeurt en niet plotseling je windows op drive F:\ staat.
Formateren van de SSD-schijf is geen probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je geen bestanden meer hebt die je wil bewaren, is dat een goede optie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al formateer je je pc, raak je al je bestanden kwijt. Maar je kan via de boot je pc laten formatteren en daarna opnieuw installeren. Gewoon cd erin doe , opstarten vanaf de cd, en installeren maar. Geformatteerd of niet, maakt niet uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi, bedankt voor je bericht, heb gelezen dat het af te raden is om te formateren, maar via het windows 7 menu is format en daarna instal dus geen probleem?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe niet, tenzij je je bestanden wilt bewaren. Gewoon booten vanaf de CD en dan de instructies volgen.