Hoe maak ik het scherm van mijn macbook pro goed schoon?

Ik doe dat zelf graag met een supervezel doekje met een beetje water. Maar ik het idee dat het beter en sneller kan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Heb hier zo'n LCD cleaner liggen en dat gaat prima. Beetje op een doek spuiten en het is er zo af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

screen cleaner gebruiken werkt super goed!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik altijd brildoekjes, werkt prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van die vochtige cleanex doekjes werken goed.
of een druppeltje lampenolie.
wil je een laptop weer laten glimmen, gebruik lampenolie, maar niet te veel, gewoon enkele druppeltjes.

dit werkt trouwens alleen als je een glansscherm hebt, dus niet doen bij een mat scherm.