Je kunt filmbestanden op Externe Hardeschijf zetten en op TV afspelen. Wat heb ik hier verder voor nodig? En moet ik er ook wat voor downloaden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
2.2K

Het beste antwoord

je hebt tv's met een usb ingang en ingebouwde mediaspeler... in dit geval heb je niks nodig

heeft je tv dit niet dan heb je een mediaspeler zoals

http://www.mycom.nl/Product/Opslag-Media-Speler/Western-Digital-TV-HD-Live-Media-Player/1082382

of een mediaspeler met ingebouwde harde schijf zoals

http://www.mycom.nl/Product/Opslag-Media-Speler/Western-Digital-Elements-Play-1TB/1082380
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hoi Hetty

Als je de harde schijf via usb in kan pluggen in je dvd-speler kun je het bekijken.
Kijk of er divx/xvid mpeg4 opstaat dan snapt dat ding het wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt een media player nodig. Die zijn er met en zonder HDD. Ik heb er eentje van A.C. Ryan en ben er super tevreden over. Die is met HDD.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou net als ik een wd media player kunnen kopen en daarop je externe schrijf op inpluggen. Je hebt dat full hd beeld en geluid zeker een aanrader