Waarom is wit roze op mijn laptop?

Ik zat op internet en in eens word alles wat wit is in eens roze! Aan en uit al geprobeerd, en kleuren resetten ook. Hoe komt dit, en wat kan ik doen om wit weer wit te krijgen???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.8K

Antwoorden (3)

Ik ben bang dat je video kaart overleden is of draadbreuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sluit is extern scherm aan. Is het daar wel goed? Dan ligt hèt aan hèt scherm en niet videokaart. Vervangen scherm = 200€. Vervangen vid. Kaart = total los. Hopelijk contactbreukje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De achtergrondverlichting (NB geldt niet voor LED-scherm) van het LCD-beeldscherm kan kuren vertonen/defect zijn. Probeer eens of de helderheid/contrastknoppen nog werken.