acer laptop probleem

ik heb een acer laptop met windows 7. al mijn programma's zijn veranderd in media player. als ik iets aan klik op mijn bureaublad of bij start dan gaat hij naar media player. ik kan dus helemaal niks meer doen. en als ik er 1 verander gaat alles mee. weet iemand hoe ik mijn laptop opnet instel naar de fabrieks instellingen?? alt f10 werkt niet bij het opstarten

gr. nicole

Toegevoegd na 21 uur:
ik kan de recovery tool niet opstarten als ik naat schijf c ga

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (5)

Ga naar start (win 7) en dan onder in de zoek balk typ je systeem herstel dan doe je vervolgens op ''deze computer naar een eerdere toestand herstellen klikken . Vervolgens ga je in dat scherm naar geavanceerde herstel methode en dan kan je of voor systeem kopie dat je eerder hebt gemaakt doen of je doet windows opnieuw installeren. let wel op! ALLES GAAT WEG DUS MAAK EEN BACKUP VAN AL JE BESTANDEN!

FeD

Toegevoegd na 53 seconden:
Wat ook nog kan is de acer recovery tool gebruiken!

Weet niet waar het staat maar het moet er zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je recovery bestand staat in je bios. Laat de computer vandaar uit opstarten en het hele systeem wordt vanuit de fabrieksinstellingen gerepareerd. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan proberen om op elk icoontje dat in windows media player te klikken met je rechtermuisknop. en dan kiezen voor ' openen met ' dan krijg je een lijst met applicaties en dan moet je de juiste aanklikken. vink dan ook de optie aan ' deze bestanden altijd met deze applicatie openen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Windows opnieuw wilt instaleren kun je Erecovery van acer gebruiken. Staat gewoon in je programma map. Wel je bestanden back-uppen want je raakt alles kwijt. Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook gewoon naar het configuratiescherm gaan en dan de standaard programma's voor windows aanklikken en daar kan je dan kiezen voor welke soort bestand je welke programma wilt gebruiken dan opent hij alles met die programma die je hebt gekozen