Weet iemand toevallig wat een iPad bij de officecenter kost?

Ik wil een iPad 2 gaan halen en wil dit bij de mediamarkt doen, maar toen zei mijn moeder dat ze bij de officecenter waarschijnlijk goedkoper waren, is dat ook zo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (5)

alleen met wifi kosten ze:
16 gb 479 euro
32 gb 579 euro
64 gb 679 euro

met 3g:
16 gb 599 euro
32 gb 699 euro
64 gb 799 euro

Toegevoegd na 2 minuten:
op de media markt site staat alleen met wifi en 64 gb voor 679 euro dus dat is even duur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan welke Ipad je wil. Ik kijk altijd op tweakers.net en doe dan een pricewatch! --> http://tweakers.net/pricewatch/

Type het soort Ipad in en je kunt meteen zien waar hij het goedkoopst is! Hier bijvoorbeeld de Apple Ipad 2 32GB wifi! --> http://tweakers.net/pricewatch/279346/apple-ipad-2-32gb-wi-fi-(zwart).html

Je kunt zo eventueel de prijzen vergelijken met die van het officecenter. Ik ben van mening dat he de iPad het beste in de winkel kan kopen en niet online. Je hebt persoonlijke service en geen gedoe met telefoonnummers enz.

Hier de prijzen van officecenter --> http://www.staples.nl/computers-notebooks/apple-shop/apple-ipad LET OP de prijzen op deze site zijn excl. BTW..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een Apple product zul je niet snel goedkoper dan de Apple prijs vinden. Als er kortingacties zijn bij winkels, dan zal je in 99% van de gevallen zien dat Apple producten uitgezonderd zijn van de kortingactie.

Prijzen iPad 2, wit en zwart (Apple):

WIFI:
- 16 GB: 479 euro
- 32 GB: 579 euro
- 64 GB: 679 euro

WIFI +3G:
- 16 GB: 599 euro
- 32 GB: 699 euro
- 64 GB: 799 euro

Heeft die winkel geen website?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De prijzen bij officecenter zijn vergelijkbaar met die van de mediamarkt. Zie link (let op hier komt nog 19% BTW bij).

Het voordeel is echter dat officieel alleen 'bedrijven' bij officecenter dingen kunnen kopen. Als een van je ouders een eigen bedrijf heeft zou je het over de zaak kunnen laten lopen. Dit scheelt ten eerste 19% BTW. Ook zijn deze kosten aftrekbaar van de omzet, wat aanzienlijk kan schelen in de omzetbelasting. Zo kan het zijn dat het product 50% goedkoper wordt als je het via deze weg koopt.

Let op privé gebruik is op deze manier 'officieel' niet toegestaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vergeet niet dat er bij OfficeCenter nog 19% BTW bij komt, in principe is de iPad 2 overal even duur, de iPad mag niet onder de adviesprijs van Apple verkocht worden!
Ik heb 'm zelf bij www.Mycom.nl gekocht, prima service