Hoe maak ik verbinding met de wifi-repeater van Aldi?

Ik heb de repeater meerdere malen geinstalleerd maar kan geen verbinding maken.
Wel staat hij tussen de beschikbare netwerken.
Af en toe vraagt hij om een sleutel maar het werkt niet, welke ik ook invoer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
2.3K

Antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik geprobeerd maar ook dat werkt niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al eens het reset knopje een paar minuten ingedrukt, sluit 'm daarna even met een kabeltje op je computer aan om 'm te configureren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allemaal geprobeerd. Tig keer gereset en opnieuw geinstalleerd. Hij geeft volop bereik maar ik kan geen verbinding tot stand brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke windows versie heb je?
Kan je wel op Internet via je eigen WiFi router?
Welke beveiliging staat er aan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is geen probleem. Heb overigens windows7.
De beveiliging van de repeater heb ik precies zo in gesteld als van de router.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plaats de repeater eens in de buurt van je router en probeer eens met een ander apparaat verbinding te maken.
Verwijderen ook de verbinding in W7 en probeer het nog eens opnieuw.
Je kan ook proberen de driver van je (draadloze)netwerkkaart in je computer te updaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteindelijk toch zelf voor elkaar gekregen.
Alle instellingen van de beveiliging handmatig veranderd, in tegenstelling tot wat de handleiding verteld.
In ieder geval bedankt voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fijn te horen dat het nu is gelukt!