Weet iemand een goeie laptop zonder ingebouwde webcam?

Toegevoegd na 13 minuten:
Hmm... ik bedoel een laptop 'van deze tijd' zegmaar, maar dan zonder webcam... 't lijkt wel onmogelijk te zijn of zo, die bij tweakers hebben ook allemaal een webcam:( Kan iemand mij verder helpen?

Toegevoegd na 31 minuten:
Hmm... toen wisten jullie 't niet meer, jammer! Toch bedankt:)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom per se zonder webcam? Daar heb je toch geen last van als je het niet gebruikt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat en wat wil je nog meer 13" 17" ? Krachtig/alleen om te browsen/e-mailen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Bliets haha ja inderdaad... En als je echt last hebt van privacy paranoia, ga dan gewoon naar het apparaatbeheer in het configuratiescherm en schakel dat ding hardwarematig uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha nouhou:P Ik wil gewoon geen webcam! Liefst 17", browsen en mailen is voldoende...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een link gemaakt voor laptops zonder webcam, als je maar 400 zoveel laptops ziet zitten er op die laptops geen webcam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan zijn dat sommige niet de webcam is ingevoerd, even de paar 17"ers nagekeken waar geen webcam in zou moeten zitten, zit er zo te zien wel in oftwel. Mijn eerste antwoord is juist. 17" zonder webcam bestaat niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook flauw om na 39 minuten al te gaan zeggen dat wij het niet weten.

Antwoorden (2)

Nee want bijna elke laptop heeft vandaag de dag een webcam.
Dat is een rare vraag, als je wil kan je gewoon de webcam uitschakelen. Bijna alle laptops van tegenwoordig hebben een webcam. Je zou ook even de lens kapot kunnen maken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ok op tweakers even gekeken en je kan zoeken op geen webcam dus:

http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html#filter:NcyxCsMwEAPQf9GcwU4JBH9AoEOmjiVDsTUcmDicTVsI_vfYhU6H9MSdSBqoizAGOLyFn4wBh4rnKjucNWZA9km5vr5w0z9068JIXxgeB_09ZLgnxrk9uGFr2MpFYqE2ODEb28-eym822RFbrfUC

Toegevoegd na 41 minuten:
Deze heeft er geen zo te zien

http://tweakers.net/pricewatch/265739/hp-compaq-presario-cq56-101sd.html#tab:info

Toegevoegd na 43 minuten:
15'6" dat wel

Toegevoegd na 43 minuten:
15'6" dat wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Dell kun je er een samenstellen zonder webcam. Enjoy!