Toetsenbord?

Het is moeilijk om dit probleem goed uit te leggen maar ga het proberen.
Ik heb een Logitech G110 keyboard.
Alles werkte perfect maar nu ondervind ik altijd problemen.
Bijvoorbeeld als ik een spel speel (ik neem als voorbeeld back ops) plots als ik bijvoorbeeld aan het strafen ben of gewoon rechtdoor ga, dan komt een bepaalde toets vast te zitten zonder dat die zelf ingedrukt is. Dus mijn ventje loopt dan bijvoorbeeld de hele tijd naar links, de toets komt dus eigenlijk in een loop terecht.
Ik heb:
Drivers opnieuw geinstalleerd: niets veranderd
andere USB poort: nog steeds hetzelfde
toetsenbord opnieuw geinstalleerd: nope
Logitech custumer support email: moest de drivers opnieuw installeren met "revo uninstaller" maar het probleem is er nog steeds.
Ik heb het enkel in game en ook niet bij alle games.

Toegevoegd na 23 uur:
ik heb het nu ook met een ander toetsenbord.
Hetzelfde probleem. Ik zal nu proberen met alle spellen waar ik dat probleem dan heb opnieuw te installeren.

Toegevoegd na 4 dagen:
Is opgelost bedankt iedereen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Steenuiltje
12 jaar geleden
Bel de helpdesk.

Antwoorden (1)

Naar alle waarschijnlijkheid is het dan een hardware probleem in je toetsenbord, beter neem je je toetsenbord morgen naar de technische dienst van een PC winkel bij je in de buurt. Vaak kunnen je de nog vertellen wat er mis is waar je bij staat