Hoeveel kost een gemiddelde vaste computer? (lees omschrijving)

Wat ik allemaal tegelijk aan wil hebben zonder lag of chrash:
Java (Minecraft)
Skype
Antivirus (Logish)
Browser(Google chrome)
Screen recorder
Cmd(Niet dedicated server)
Hij moet ook best snel zijn.
Hoeveel GB moet ik hiervoor hebben
En hoeveel kost het goedkoopste (en beste) die aan al deze dingen voldoet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
4K
capthavoc
12 jaar geleden
bedoel je alleen de pc of ook de monitor toetsenbord en muis ed want dat scheelt behoorlijk in de prijs of je een losse kast koopt of eentje met een monitor erbij
koop je voor het eerst een vaste pc dan zou ik als je het over de langere termijn hebt eens goed kijken naar de monitor
die mag best wat kosten. laat dan eventueel het geheugen en de video spec ietsje minder zijn.
over de loop van een aantal maanden heb je dat gauw opgekrikt
of ruilt je een iets mindere kast in voor een hele goeie dan heb je al gauw een perfecte combi Zo kun je de kosten ook een beetje spreiden

Antwoorden (3)

Als dit het enige is wat je ermee wil doen:
4gb werkgeheugen
3 ghz processor, zeker i4
500 gb harde schijf
De rest maakt niet uit, dit is er standaard op aangepast. Hier is geen ''gemiddelde prijs'' voor. Je moet dit gewoon voorleggen aan een computerwinkel, en vragen of ze dit voor je hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is zowiezo om 2 harde schijven te nemen. 2x250Gb bijvoorbeeld. Een screenrecorder heeft echt een individuele schijf nodig. Als je dat niet doet worden andere processen veel langzamer.

Een i5 processor is verder een goede cpu.

Het interne geheugen zal ook omhoog moeten. Antivirus en screenrecorder nemen veel intern geheugen in dus 6Gb of meer is aan te raden.

Je hebt geen sterke grafische kaart nodig maar een multimediakaart is zeker aan te raden. Ook hier zal screenrecorder teveel vragen van een onboard gpu.

Het beste is om dit alles bij een webshop samen te stellen en in elkaar te laten zetten (of zelf doen). Dan kom je het goedkoopst uit en die voldoet het beste aan jouw eisen.

Als je wilt dat ik iets voor je samenstel op internet dan moet je het maar aangeven!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens naar deze samenstellingen:
http://www.bouweenpc.nl/beste-koop

Deze pc's moet je zelf bouwen.

Je kunt pc's ook kant en klaar kopen, Ik zou als ik jou was dan voor een Dell pc kijken. Goede kwaliteit voor een redelijk lage prijs.

En voor jouw eisen zou ik zeker 500-600 euro uitgeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Das niet zo veel :D die van me zus kost 450