Waar kan ik het apestaartje teken vinden?

Vandaag een Samsung notebook aangeschaft, echter alle tekens die normaal onder de shifttoets zitten, zijn anders dan ze op de toetsen staan afgebeeld. Het apestaartje teken kan ik nergens vinden, ik kan dus ook niet mailen.

Toegevoegd na 1 minuut:
toetsenbord instelling is NL.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
4.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil niet zeiken hoor, maar zeg tegen @ nooit apestaartje, maar het at-teken... Als je apestaartje zegt, dan weet iedereen meteen dat je er geen verstand van hebt en dat moet te allen tijden zien te voorkomen, dus zeg at-teken...

Het beste antwoord

Alt+64

Toegevoegd na 2 minuten:
Zie ook:
http://www.goeievraag.nl/vraag/toetsenbordinstelling-gebruiken.31400
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, inderdaad, met de numerieke toetsen. Maar weet jij ook waarom dat zo omslachtig moet? En hoe is de instelling weer normaal kan krijgen? Want ik zoek me ook een ongeluk naar het vraagteken, etc.
Toch alvast bedankt voor de snelle reactie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je toetsenbordindeling verkeerd is ingesteld.
Zie: http://www.goeievraag.nl/vraag/toetsenbordinstelling-gebruiken.31400
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yes, gelukt. Heel erg bedankt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welcome ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier heb ik wat aan en heel snel gereageerd.

Andere antwoorden (2)

Druk op de linker Alt en dan tegelijk op de linker Shift. Je toetsenbordinstelling zal nu veranderen naar VS. Nu zitten de tekens daar waar je ze op de toetsen ziet.
Cryofiel
14 jaar geleden
Bij mij zit het onder control g. Kijk maar: @