Hoe komt het dat mijn laptop de foto's van mijn sd kaartje niet ziet??

Ik heb een sony fototoestel en er zit een sony kaartje in. Op mijn toestel zie je alle foto's maar wanneer ik via usb kabeltje de foto's op mijn latop over wil zetten lukt dat niet. Bij eigenschappen kan ik wel terug zien dat de verwisselbare schijf vol zit maar als ik erop klik krijg ik te lezen dat er geen bestanden op staan. Hoe kan dit.... Wil mijn foto's niet kwijt raken...??

Iemand suggesties...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Pieter2011
11 jaar geleden
Heeft je laptop geen ingebouwde kaartlezer waar je de SD-kaart in kunt stoppen? Misschien kun je langs die weg de foto's wél zien. Vervolgens kun je ze gewoon naar een map op je laptop slepen.

Antwoorden (1)

Dan is het bestands type van de kaart niet goed dus moet geformarteerd worden.
Ik zou eerst een windows foto galary of viewer openen en die moet je kaart gelijk zien haal alle foto's eraf en formateer het naar een type wat windows wel kan lezen.