Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe afdrukmarge Canon Pixma MG6250 instellen?

Ik wil in mijn factuur echt op de onderste milimeters een tekst nog afdrukken op mijn papier.
Echter houd de printer de laatste 1,2 cm leeg en drukt daar niks af...tekst valt daar weg.
Hoe kan ik het instellen dat hier ook nog op word afgedrukt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Niet. Een inkjet of laserprinter heeft om technische redenen altijd een bepaalde minimale marge waarbinnen deze niet kan afdrukken. Zelfs al stel je in Word de marges op 0 in, dan nog zal de printer niet tot de rand toe printen. Bij een laserprinter is die marge overigens kleiner dan bij een inkjetprinter.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
In het scherm met de printer settings heb je een tab genaamd "page setup", en dan onder Page Layout zal nu "Normal-size" geselecteerd zijn. Kies "Borderless" als je tot onderaan wilt printen. Echter, je zult wel een waarschuwing zien dat de printkwaliteit tegen zou kunnen vallen onderaan (omdat de printer te weinig houvast heeft aan het papier, en het dus wat scheef kan gaan).
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
gvrox
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding