Hoe afdrukmarge Canon Pixma MG6250 instellen?

Ik wil in mijn factuur echt op de onderste milimeters een tekst nog afdrukken op mijn papier.
Echter houd de printer de laatste 1,2 cm leeg en drukt daar niks af...tekst valt daar weg.
Hoe kan ik het instellen dat hier ook nog op word afgedrukt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Antwoorden (2)

Niet. Een inkjet of laserprinter heeft om technische redenen altijd een bepaalde minimale marge waarbinnen deze niet kan afdrukken. Zelfs al stel je in Word de marges op 0 in, dan nog zal de printer niet tot de rand toe printen. Bij een laserprinter is die marge overigens kleiner dan bij een inkjetprinter.
11 jaar geleden
In het scherm met de printer settings heb je een tab genaamd "page setup", en dan onder Page Layout zal nu "Normal-size" geselecteerd zijn. Kies "Borderless" als je tot onderaan wilt printen. Echter, je zult wel een waarschuwing zien dat de printkwaliteit tegen zou kunnen vallen onderaan (omdat de printer te weinig houvast heeft aan het papier, en het dus wat scheef kan gaan).
Plaatje bij antwoord
gvrox