Kan mijn laptopscherm vervangen worden?

Ik heb mijn laptop op de grond gelegd en heb niet goed opgelet en ben erop gaan staan. Het gevolg is dat er een behoorlijke barst in het scherm zit. Kan dat gerepareerd worden? De laptop is een HP Pavilion dv6-3180sd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Ja zeker, reken op een bedrag van 80 a 90 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja laptop schermen vanaf 75,- en vervangings kosten 25,-
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de kosten zijn meestal wel wat hoger, vanaf 75 euro zou kunnen,maar reken op vervangen van 17 inch beeldscherm op 150-170 euro. (eigen ervaring met HP laptop)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik schreef er toch bij vanaf
Als je zelf een beetje handig bent met schroevjes kun je zelf gewoon een nieuw scherm bestellen en dan word hier uitgelegd hoe je het precies doet:

http://www.insidemylaptop.com/replace-broken-screen-hp-pavilion-dv6-laptop/