Kun je ook op wc papier printen?

het printen is bij mij mislukt. het frommelt. en is deels vast blijven zitten. ook zijn het vlekken geworden.
ik wil het gezicht van de buurman erop zetten.
het dan herhalen over de hele lengte.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
1.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ruzie met de buurman?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zal je +1 geven dan kun je weer een vraag stellen :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hij is best aardig.
maar wel soms lastig.
vanwege het drinken.
momenteel ben ik hem beu.
hij komt hier te vaak en als hij
de wc ziet de rol wil ik zijn gezicht wel eens zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik mag geen vraag meer stellen.
ik mag er stteeds maar 5 per dag.
na 12 uur weer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@PrutsEinstein: Het wordt tijd dat je wat vragen gaat sluiten (krijg je je 3 punten die het kost weer terug) en ook wat meer antwoorden gaat geven (=1 punt per antwoord + eventueel punten die mensen je toekennen omdat ze je antwoord waarderen). Als je 100 punten bij elkaar hebt kun je meer vragen per dag stellen.
Succes... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik verbaas me telkens weer met wat voor vragen Prutseinstein komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor een prutseinstein vind ik ze leuk verzonnen... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vond hem ook wel leuk :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of Prutseinstein is erg creatief met vragen bedenken of het is iemand, die 3x per dag over z'n/haar veters struikelt, de deur dicht doet zonder sleutel met het eten nog op het fornuis, altijd de fietsbanden leeg zijn, het huis schildert met de verkeerde verf, etc etc. Iemand waarbij altijd alles niet zo gaat als het zou moeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hm ik hoop dat t je lukt, dat wcpapier printen. krijg je vast interessante inktvlekken op je kont :)

Het beste antwoord

Ja, je kunt op wc papier printen. Maar dat wil niet met de normale inkjet printer van thuis. Zo worden er bijvoorbeeld ook 'grappige' teksten op wc-papier geprint of worden er merken op het wc-papier geprint.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Even een wilde gok van me als antwoord.. Ik denk dat het sowieso lastig wordt. Maar probeer het eens met goedkoop,stug wcpapier. Niet zo fijn voor je billen maar wellicht wel stug genoeg voor het printen. Zachtere soorten zijn denk ik onhandelbaar in de printer. Houd de rol strak maar niet té strak anders scheurt het snel. Houd ook het geprinte gedeelte goed vast.

Nogmaals,ik weet niet zeker of het werkt maar probeer het eens zo.
succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat lukt niet, dat is veel te slap... Dat gaat je niet lukken... En wat je al zei, het frommelt... Niet doen, straks is je printer ook nog stuk... Niet doen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat je zou kunnen doen is het volgende: er zijn van die vellen 'papier', waar je een afbeelding op kunt printen en die kun je dan op stof (T-shirt ofzo) strijken. Wellicht dat je dat op WC-papier kunt strijken. Als je nou kleine afbeeldingen neemt, kun je er een hele rij van maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stel dat het door je printer gaat. Dan nog zuigt alle inkt in het papier.

Je kan proberen om er papier achter te plakken, zodat het steviger is. Daarna het papier erachter weghalen.
Maar ik geef weinig kans.