Wat kost een basis iPad 3 nou eigenlijk?

Ik heb net zitten zoeken en kom er niet uit. De ene kost 450 en, volgens mij dan, dezelfde ergens anders 999.
Waar zit het dan in?

En waar verkopen ze de allergoedkoopste?

En is een iPad 2 nog nieuw te krijgen of is die te oud en kan ik beter een 3 kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Een iPad 3 kost op dit moment €505 voor een iPad 3 WIFI en 16 gb geheugen. Waar vragen ze dan €999? Dat is gestoord veel. Wat een oplichters! Meestal is toch Apple het goedkoopste. Ook al eens gekeken op Bol.com of op Wehkamp.nl? Een iPad 2 is nog steeds te krijgen op de site van Apple zelf. De iPad 3 is een stuk sneller en heeft veel beter beeld. Maar als je een iPad gewoon wilt gebruiken om snel eens iets op te zoeken of om 'lichte' spellen te spelen, dan kun je beter voor een iPad 2 gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens onderstaande informatie
kost de Apple iPad 3 16GB nu € 488,00
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Producten zoals iPad worden veel gebruikt als lokkertjes. Vaak wordt de iPad onder de inkoopprijs verkocht mits je accessoires nodig hebt. Je kunt dan niet meer onderhandelen over de prijs van de iPad maar wel een deal maken over de accessoireprijs. De goedkoopste iPad is dan afhankelijk van de deal die je maken kan. Je kunt ook op marktplaats kijken of bijvoorbeeld de ipad uit een oxxio aktie wordt verkocht. Mensen kregen daar een ipad bij een meerjarig contract en cashen vaak de ipad om contant geld te hebben.