Is het mogelijk de modemrouter cisco epc 3925 in te stellen zodat de kinderen niet op bepaalte tijden op internet kunnen?

Ik wil tijden instellen op de router wat betreft de tijden dat de kinderen gebruik kunnen maken van draadloos internet. Is het mogelijk de router in te stellen zodat ze niet stiekem s' avonds laat bv nog computeren? Maar dat wij nog wel gewoon gebruik kunnen maken van internet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Voor zover ik weet is het met geen enkele modem of router mogelijk zonder software op de computer het internet af te sluiten. Wat wel een oplossing zou kunnen bieden is de stekker uit het stopcontact halen, maar die oplossing is alleen handig als u zelf ook geen gebruik van het internet hoeft te maken. Succes verder met een oplossing zoeken, je kunt natuurlijk altijd googlen of er programma's zijn waarmee je specifieke apparaten kunt blokkeren op je netwerk (ook al heb ik daar zelf nog niet van gehoord).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier vind je de handleiding:
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CDAQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.cisco.com%2Fen%2FUS%2Fdocs%2Fvideo%2Fat_home%2FCable_Modems%2F3900_Series%2F4041325_A.pdf&ei=NH9lUq3HL8fRtAaNioDIDA&usg=AFQjCNHWClGSJUEpNA8gOs_ySMMveQRvng&sig2=AMVECKUmZmlh84bD-IHOyQ&bvm=bv.54934254,d.Yms

Vanaf pagina 91 moet je even beginnen met lezen.