Hoe stel ik de internettijd in op een Cisco EPC3928AD (Ziggo)?

Hallo, ik heb van Ziggo een Cisco EPC3928AD modem/router. Nu wil ik deze zo instellen dat er na 22:30 uur geen internet meer mogelijk is. Ik weet dat het kan in het menu Access Restrictions en dan Time of the Rules maar ik heb van alles geprobeerd maar het wil niet lukken.

Is er iemand met zo een router die het wel voor mekaar heeft gekregen?

Grz OneWord

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (1)

Die Time rules werken op IP adres. Je kan daar dus de internet toegangstijd per ip adres ( dus per apparaat) instellen. Dit betekent wel dat de apparaten een vast ip adres moeten hebben en zeker met mobiele telefoons is dat lastig. Vaak kan het echter ook op mac adres. Dit is een uniek adres per apparaat dat niet wijzigt. Als je die daar ingeeft kan je dus per apparaat de internet toegang regelen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan alleen een Mac of ip in een ander tabblad invullen en die blockt hij meteen maar niet via de ingegeven tijd. Had gehoopt dat iemand met dezelfde router zou werken