Mijn beeldscherm is te breed. Hoe krijg ik hem weer normaal?

Al een behoorlijk lange tijd is het beeldscherm van mijn laptop te breed.

Even een screenshot: http://s1183.photobucket.com/user/wo...18159427341174

Dit heb ik al geprobeerd:
•Via Start -> Configuratiescherm -> Beeldscherm - Schermresolutie heb ik de resolutie proberen te wijzigen. Hij stond op 768 x 1024. Als ik hem op 800 x 600 zet word het scherm helemaal zo enorm groot

Ik heb een 15 inch beeldscherm en ik gebruik Windows 7.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
8.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zet je schermresolutie zo hoog mogelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn resolutie staat al zo hoog mogelijk (768 x 1024)

Antwoorden (2)

Je moet altijd de hoogste resolutie mogelijk instellen op een LCD-scherm. Ook moet je bij breedbeeld ook een breedbeeld resolutie hebben 1366x768, 1280x800 of iets in die richting.

Toegevoegd na 2 uur:
Als je niet hoog genoeg kan gaan, moet je even de driver van je videokaart installeren/update.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met je muis op bureaublad rechterknop klikken. Via die weg kom je bij beeldscherm instelling en daar kijken voor welk apparaat je een beeldscherm hebt ingesteld. Succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
voor welk apparaat je een beeldscherm hebt ingesteld ?? Meestal een monitor? En dan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb het idee dat dit niet goed is. Je moet duidelijk het beeldscherm op laptop instellen. Even voor de duidelijkheid, je hebt toch last dat je beeldscherm op je laptop te breed is? Als je dit dus bedoelt moet je de schermweergave op laptop instellen. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je een MSI CR650 laptop?