Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat mp3 bestanden op de computer veranderen van naam; dus titel, artiest of staat een nummer voor de titel. Hoe komt dat?

Er staat dan no artist no title of een nummer (02,03 enz) voor de titel/artiest. Dit gebeurt als ik enige tijd mijn map niet heb geopend. Alles volkomen willekeurig. Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Hardware
966

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

waar komen de MP3's vandaan? Als je een IPOD oid dergelijks hebt, weet ik dat de software bestanden wel eens renamed. Maar je zal wat meer info moeten geven voor een goede interpretatie van je probleem. Welke software gebruik je voor je muzie ed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je weet waar het vandaan komt, zal blijken dat het minder willekeurig is dan je denkt. Er moet ergens een stukje software draaien die dit doet, waarschijnlijk een programma om de mp3-tags aan te passen, of een van de audio-players die je wel eens gebruikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kijk even naar de bron, dit zal je zeker helpen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ga op het nummer staan -> Eigenschappen -> tabblad details.

Hier kun je dit allemaal aanpassen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij moet je dit aanpassen en opslaan in de tags, daarna blijft het zoals jij wilt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding