Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik meerdere tekentablets tegelijk gebruiken om zo meerdere monitoren te kunnen bedienen?

Ik wil binnenkort misschien overstappen op tekentablets als invoer voor mijn computer ipv mijn muis.
Ik heb echter geen ervaring met tekentablets, en wil voordat ik ga investeren wel weten of mijn idee kan werken.
Het is de bedoeling om mijn muis (deels) te vervangen door tekentablet(s).

Nu is mijn probleem dat ik meerdere beeldschermen heb die ik allemaal op dezelfde manier wil kunnen bedienen. Als het dus mogelijk is om meerdere tablets te koppelen, wil ik graag tablets met geen tot weinig loze ruimte aan de zij-randen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
675
capthavoc
9 jaar geleden
Je kan misschien ook eens denken aan een soort usb switch in combinatie met 1 tekentablet ?
ik weet niet wat je precies wilt zien op die meerdere monitors ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je reactie.
Ik weet niet precies wat je met een USB switch bedoeld? De bedoeling is om op het hoofdscherm het teken programma en andere hoofdactiviteiten te draaien, en op de andere schermen programma's als mail, internet, PDF ed open te hebben. Als ik alleen voor het hoofdscherm een tekentablet heb, moet ik voor elke kleine handeling op een ander scherm van invoerapparaat verwisselen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kan net zoals met je muis gewoon van scherm wisselen met de tekentablet, meerdere tablets aansluiten per scherm heeft geen zin, dit is niet mogelijk, omdat de tekentablet je muis gebruikt. De pc ziet niet automatisch wanneer je een andere tekentablet gebruikt en dat hij dan denkt ik moet naar scherm 2 bijv.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding