moet je een monitor op een videokaart of moederbord aansluiten?

Hallo, Ik wil mijn scherm aansluiten via dvi-i maar mijn videokaart heeft die aansluiting niet. mijn moederbord wel. Is het heel erg dat ik mijn monitor aansluit op de monitor of zijn de grafische prestaties dan minder goed?

Toegevoegd na 49 seconden:
wel heeft mijn videokaart dvi-d maar dat ondersteund geen 144hz (als dat anders is dan hoor ik dat graag van jullie)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
2.6K

Het beste antwoord

wel heeft mijn videokaart dvi-d maar dat ondersteund geen 144hz (als dat anders is dan hoor ik dat graag van jullie)

Dat is niet waar. DVI-D is alleen digitaal, DVI-I stuurt ook desgewenst VGA uit.

Waar je wel gelijk in hebt is dat je niet de connector van het mobo moet gebruiken.

Gewoon met de DVI-D van je videokaart doen en verder zoeken waarom je er geen 144hz uit krijgt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Wat wel het probleem zou kunnen zijn is dat je geen DUAL-link DVI kabel gebruikt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dus dvi-d dual link stuurt wel 144hz uit???