Kan je omzeielen als 1 inktpatroon leeg is dat je nog altijd kan afdrukken?

ik heb een hp officejet pro 8600 en men geel inktpatroon is leeg, nu kan ik niets meer afdrukken ook zelfs zwart niet meer. Kan ik dit omzeilen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
7.1K

Het beste antwoord

In tegenstelling tot wat @Beerenburgertje zegt, kan ik met mijn HP printer wél alleen met de zwarte cartridge afdrukken, dus waarschijnlijk hebben andere HP printers ook wel die mogelijkheid. Ik ken ze uiteraard niet allemaal. Het staat wel nogal verborgen in de instellingen.

Klik na de printopdracht op "eigenschappen", ga dan naar tabblad "kleur", kies "afdrukken in grijstinten", kies daarna in het srcoll-down menu niet voor "hoge kwaliteit", maar voor "alleen zwart/grijze cartridge".

In de stand "hoge kwaliteit" wordt het grijs inderdaad gevormd uit de 3 kleuren, als je kiest voor alleen de zwarte cartridge is de zwart-kwaliteit echter veel beter.

Toegevoegd na 2 minuten:
Plaatjes uploaden werkt nog steeds niet, daarom maar een link:
http://i.imgur.com/IF9JTqz.jpg
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan moet je bij de instellingen van je printer aangeven dat je alleen zwart wil printen (staat onder opties dacht ik)
9 jaar geleden
Nee, dit kan je helaas vergeten. Dit komt omdat voor het printen van zwart niet alleen zwart gebruikt wordt, maar ook de andere kleuren. De enige manier is om een nieuwe gele cartridge te plaatsen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat ligt aan de printer.