hoeveel watt heeft de amd r9 XFX double dissipation nodig?

ik lees op de site dat het aangeraden is om 750watt te hebben en het stroom verbruik van de video kaart is maar 250 watt. ik heb een 600 watt voeding. http://www.tomshardware.co.uk/forum/id-2248558/xfx-amd-radeon-280x-black-double-dissipation-edition-psu-requirment.html op deze site staat dat ik aan 600 watt genoeg heb. kan ik deze kaart draaien?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Zeker en vast. Zelfs met een zware cpu (i7 3960x) verbruikt heel het systeem amper 318 watt onder load. Dus je voeding is al overkill. Ik zou mij geen enkel zorgen maken als ik van u was.