Toetsenbord geeft niet altijd alle letters door, hoe kan dit?

Het gaat om een laptop. Optisch zie ik geen verstoppingen of vuil. Het gaat ook standaard om dezelfde letters die het soms wel/ soms niet doen.
Wat kan ik doen om het te verhelpen zonder meteen de laptop uit elkaar te halen. (eerst alle software matige dingen proberen voordat ik iets sloop)

9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien staat hij in qwerty inplaats van azerty.
loginabcde
9 jaar geleden
het gaat oa om de t q p en de 1 bovenin. Verspreid dus

Het beste antwoord

Vermoedelijk toch vuil onder de letters!wat je kan doen is toetsenbord op zijn kop houden en er dan op kloppen om vuil eronder vandaan te krijgen. Ook met stofzuiger van bovenaf uitzuigen, doe dit wel voorzichtig want anders moet je in de stofzuigerzak naar toetsen gaan zoeken. Ook een mogelijkheid is de toetsen waar het om gaat er een voor een uithalen, boel schoonmaken en toetsen weer terug plaatsen. Toetsen kan je er voorzichtig uithalen, beetje wrikken en voorzichtig op tillen. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het zoeken naar toetsen in de stofzuiger kun je voorkomen door een stukje van een panty om de mond te houden of met een elastiekje binden (want je hebt wel 2 handen nodig hiervoor).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, das een goeie!