Welke videokaart is bestemd voor far cry 4?

Ik zoek een videokaart waarmee ik far cry 4 kan spelen op ultra en minecraft op ultra motion blur zonder lagg. Hij moet op het moederbord ASUS CG8270 kunnen. En de goedkoopste die er is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
capthavoc
9 jaar geleden
met het scan programma canirunit
http://www.systemrequirementslab.com/cyri
krijg je een redelijk overzicht
van jehardware
let wel
alles speelt een rol
dus pin je niet vast op de videokaart alleen. kijk ook naar de rest
Voor zover ik er een blik op heb geworpen blijft het een intel core machine ? dus geen i5 i7 dus of deze echt ultra haalt ? met wat je er ook in stopt ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.asus.com/nl/Desktops/CG8270/ 3e generatie Intel® Core™ processor-gebaseerd platform
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Intel Core i3/i5/i7 is dat dus.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Moet het ook nog op een minimum framerate 60fps bijvoorbeeld?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zoiezo boven de 30 fps
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
en is een i7 3770 3e generatie

Het beste antwoord

Ik denk dat jij het dichtste in de buurt komt met een GeForce GTX 970.

Geen goedkope kaart, maar jij wil zonder enige stottering.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankjewel