is er apple-apparatuur waarmee je kunt werken met een usb-stick?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Apple USB-Stick?

Het beste antwoord

In elke Apple PC past een usb stick, de iMac, Macbook en Mac Mini hebben allemaal meerdere usb poorten.
paulus811
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

apparatuur niet
software wel
Wat je MOET kopen is ntfs for mac
van
tuxera of paragon.

Zoeken naar een gratis versie van dit programma is vergeefse moeite helaas

tip:
je kan een proefversie downloaden van beide
laat je gegevens achter en bekijk de buy pagina
En ga er een paar keer op en af
ze willen je als je die pagina verlaat zonder te betalen nog wel eens een dealtje doen bijv 3 licenties voor de prijs van 1 ;)

Ga voor meer licenties, altijd handig.
capthavoc
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel vreemd antwoord zo. Je zal eerst even uit moeten leggen waar je denkt dat vrager tegenaan loopt. En hoe dit het bedachte probleem oplost.
capthavoc
9 jaar geleden
Laten we zeggen dat ik hem hiermee waarschijnlijk wel op het goeie spoor zet.
Ik heb een soortgelijke vraag al eens eerder beantwoord kon hem alleen niet zo snel terug vinden.
Dus maar even de korte versie. Ik had ook kunnen zeggen je kan de usb stick in apple wel formateren
maar dat werkt weer niet onder windows
of je loopt tegen de 4 gig grens aan
voor het werken met usb flexibiliteit voor apple is dit eigenlijk het enige mogelijk antwoord. het was vroeg op de ochtend ik heb mijn koffie nog niet op ;) vervolg vragen van de vraagsteller staat vrij ,.....