Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Samsung galaxy tablet gt-p7500 reageert helemaal nergens meer op. Hij staat uit en krijg hem niet opgestart. Zie extra uitleg, wat moet ik doen?

Heb de power knop al verchillende keren 20 sec ingehouden en ook al wel langer. Het resetten met de power en volume knoppen werkt ook niet en zelfs als ik de oplader erin doe gebeurt er niets!
Had op een andere site een soort gelijke vraag gelezen en iemand had daarop geantwoord: ''Gewoon nieuwe software er op en binnen een half uur doettie het weer.'' Ik zou niet weten hoe dat moet en dat kan toch ook helemaal niet als hij echt nergens meer op reageert?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
650

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hoogstwaarschijnlijk heeft je accu niet genoeg stroom. Het is mij ook al eens gebeurd en het lag gewoon aan de oplader en de kabel. Kijk of je een nieuwe kabel krijgt en dan je apparaat voor een paar uur daaraan hangt. Wedden dat ie het dan weer doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding