Als je een tablet voor de 2e keer binnen de garantietijd laat maken en hij gaat weer kapot,mag je dan een nieuwe eisen?

2 jaar garantie,2 x kapot binnen 1 jaar.
Allebei de keren een ander probleem.

Ze moeten toch een goedwerkend produkt leveren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Je hebt nog steeds recht op een deugdelijk product (zoals dat heet). De winkel waar je dit gekocht hebt moet het (laten) maken. Indien ze moeilijk doen kun je in de bron hieronder nog wat tips opdoen.

De verkoper moet er met de reparatie of vervanging in ieder geval ook voor zorgen dat u het product weer goed kunt gebruiken. Lukt dit niet meteen en is het product na een tijd weer kapot? Dan kan het redelijk zijn dat u de verkoper nog een keer de kans geeft om het product te repareren of te vervangen.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oké bedankt,wil eigenlijk het liefst een nieuwe tablet en ik vroeg me af of je daar dan recht op hebt.
Castle
9 jaar geleden
De winkel heeft het recht om deze te repareren. Indien dit niet mogelijk is moeten ze deze vervangen voor een nieuwe.
Castle
9 jaar geleden
Indien de verkoper deze niet meer heeft of aan kan komen dan kun je de koop ontbinden. Vaak zullen ze je dan een andere type (nieuwer en dergelijke) aan willen bieden waar je dan weer iets voor moet betalen.