Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de oorzaak dat mijn toetsenbord weigerd?

Mijn USB toetsenbord weigert soms. Numpad lampje valt dan uit en dan dien ik eerst een toets aan te raken, dan is er weer USB verbinding. Je hoort ook steeds het geluid dat USB (dis)connect. Ligt dit bij het moederboard of is toetsenbord defect? Helaas geen ander toetsenbord om te testen.

9 jaar geleden
in: Hardware
799

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

-proberen je ontvanger van je (ik neem aan bluetooth toetsenbord) in een ander usb ingang te stoppen
-en anders licht het denk dat je ontvager of zender wat probleepjes heeft
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Richardvdm
9 jaar geleden
Het is een wired toetsenbord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er staat bij: USB-toetsenbord. USB Wireless bestaat wel, maar USB Wireless is geen USB. Bluetooth al zeker niet.
capthavoc
9 jaar geleden
Waarschijnlijk is er in energiebeheer wel iets op te vinden ?
staat die usb wellicht op energie bezuinig stand ?
heb je die toetsenbord wellicht aangesloten op een usb poort anders dan op de achterkant van je pc ? (voorkant ?)
dan wil dus die usb weleens worden uitgeschakeld
en dus ook de apparaten die daar op zijn aangesloten. anders toch een andere usb poort proberen ?
hij kan misschien slecht verbinden ? zit te losjes in de usb poort ?
Gaat het toetsenbord aan en uit als je wat friemelt met de draad? Probeer dit zowel aan de connectie bij het toetsenbord als bij de computer zelf. Valt het toetsenbord uit? Dan is er waarschijnlijk een draadje binnenin de draad die geen goed contact meer maakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding