Hoe portforward je de UPC Technicolor TC7200?

Mijn poort blijft maar dicht.. Ik heb alles gedaan in Firewall en in de router zelf. Maar krijg hem dus niet open!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Bij openbare port range vul je 2 keer de poort in die je wilt open zetten, of een hele range, maar bij één poort vul je bijvoorbeeld: 32768-32768 in

Doel IP-adres is het IP-adres die de pc van de TC7200 heeft toegewezen gekregen.

Voorbeeld: 192.168.0.18

Bij doel port range vul je hetzelfde in als bij openbare port range.

Voorbeeld:32768-32768

Bij protocol gebruik je TCP/UDP(of alleen TCP of UDP)

Zet voor een moment de firewall compleet uit op je Computer, zo kun je uitsluiten als het niet werkt in welk deel je de oplossing moet zoeken.