Welke setting gta 5 met een FX6300 en Gtx 970 icm 8gb ram?

Welke setting kan deze combinatie aan met constant minimaal 60 fps?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Met het programma Fraps kun je kijken hoeveel fps je hebt terwijl je aan het gamen bent. Jouw videokaart moet zeker Very High aankunnen maar weet dat niet zeker met je processor en 8gb ram. Dus ik raad aan om Fraps aan te zetten en te gaan kijken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
er is een programma die je game kan optimaliseren zodat je de beste settings hebt en ook nog een goeie framerate. het programma heet: GeForce Experience en het is helemaal gratis.

als dit niet werkt dan ligt het waarschijnlijk aan je computer.

ik hoop dat je veel hebt aan dit antwoord