PC start niet meer op na bootscan. Wat kan ik doen?

Er staat resuming windows, vervolgens springt hij op een zwart scherm met een knipperend streepje. Na ong. 10 seconden valt hij uit.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Je kan altijd nog een rescue disc gebruiken en scannen op malware, o.a. AVG en Kaspersky dowloaden en opstarten. Dan je computer oplaten starten.

Wel eerst de opstartvolgorde wijzigen van je CD/DVD schijf als 1e laten opstarten dan pas je harde schijf.