Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je (tzt) windows 10 dowloaden als ik nu windows 8 heb?

Ik vraag me af of ik windows 10 wanneer het op de markt komt kan downloaden als ik nu windows 8 heb?

Ik meen dat ik ergens gelezen heb dat ik dan eerst windows 8.1 moet dowmloaden voordat ik windows 10 kan dowloaden. Is dat waar?


vr gr Gonna

8 jaar geleden
in: Hardware
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat zou moeten kunnen want ik heb Windows 7 en ook het aanbod om Windows 10 te zijner tijd te downloaden gekregen. Je kunt hem al reserveren.
(Lees meer...)
8 jaar geleden
Als je een legale versie van Windows 7 of 8 hebt, dan zou je al in een eerder stadium bericht hebben gekregen om Windows 10 te reserveren. Vanaf 29 juli staat dan Windows 10 voor je klaar. Als je nergens iets van vernomen hebt, dan zou je nog kunnen informeren via de Windows site.
Maar in principe zou Windows 10 dus nu al voor je gereserveerd worden.
(Lees meer...)
jc54
8 jaar geleden
gonna
8 jaar geleden
Ik heb idd het aanbod gekregen om windows 10 te reserveren. Heb ik ook gedaan. Maar volgens jullie kun je dus gewoon downloaden als je windows 8.1 hebt. IK vraag me wel af of ik dat zelf wel kan en of dat moeilijk is. vr gr Gonna
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Gaat heel makkelijk en je oude bestanden blijven behouden. Iedereen kan Windows 10 tzt krijgen ook degene die nu een niet legale versie hebben.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding