Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verplaats je met een touchpad op een laptop e-mails in Windows Live Mail naar je mappen aldaar?

Mijn laptop is gedeeltelijk defect. De muispijl zit als het ware vastgevroren op het scherm. Een vriend {die dit zelf veroorzaakt heeft) zegt dat de oorzaak hiervan is dat er allerlei rotzooi op mijn harde schijf staat. Dat is waar maar ik heb er totaal geen verstand van. Hij meer maar niet genoeg dus ga ik Student Aan Huis inschakelen, maar dat kan pas maandag en dan moet ik ook nog maar zien wanneer er iemand komt. Ik heb al een nieuwe muis geprobeerd maar die geeft hetzelfde resultaat.

De touchpad van de laptop doet het nog wel maar ik heb daar nooit mee gewerkt en ben daar weinig bekend mee. Ik kan wel scrollen, een mail openen en verwijderen. Vanavond kreeg ik een heel belangrijke mail en om nu te zorgen dat ik die niet per ongeluk verwijder wil ik hem meteen in een map doen maar weet niet hoe dat moet. Ik heb Windows 7 en gebruik Chrome.

8 jaar geleden
in: Hardware
2.5K
Ritsuka
8 jaar geleden
Heb je nog een andere usb poort om de muis in te steken?
zondag
8 jaar geleden
Ja en daarin doet de muis het ook niet. Ik geloof ook niet dat die usb poort kapot is. Het komt gewoon doordat die vriend van mij in allerlei programma's heeft zitten rondrommelen. De kwestie is nl dat ik een nieuwe printer heb geïnstalleerd maar die kan niet printen terwijl hij zegt dat hij 2 printopdrachten heeft. Mijn vriend ging dus overal kijken om te zien wat hem dan blokkeert. Ik ben van de regen in de drup gekomen. :(
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
al andere muis geprobeerd?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als ik met mijn touchpad een mail in Windows Live Mail naar een map wil verplaatsen, dan doe ik dat als volgt:
- klik met de rechterknop (die onder het schuifvlak staat) op de betreffende mail