Maakt het uit welke 3 polige netsnoer je neemt?

Ik zoek een 3 polige netsnoer en ik wil graag weten of het aan bepaalde eisen moet voldoen. Ik zoek er een voor mijn 18.5V 3.5A laptopadapter.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Als ie maar past, verder zit er weinig verschil in.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Eendjes die aan beide zijden past. *grins*
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1mm2 is al voldoende
bij een stroom van 10/15Ampre moet je 2,5mm2
toepassen.
Maakt in principe niet uit, maar een goed kant en klaar snoer met een goede stekkerdoos er aan verdient de voorkeur. Gebruik je een stekkerdoos met aan/uit functie zet dan ook de boel uit als je hem niet gebruikt! Let op dat je natuurlijk je mooie rangeaarde snoer ook in een randgeaarde wandstopcontact steek, anders is de randaarding functie nutteloos,
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
als je de stekkerdoos uitzet als je de laptop niet gebruikt, kan hij alleen opladen tijdens gebruik.
Ik laat mijn laptop liever langer aan de netstroom
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Laat je toch gewoon de stekkerdoos aanstaan!