Wat is de beste eGPU en wat is de beste aansluiting daar mee?

Ik heb nu sinds kort een goeie laptop. Maar mijn laptop heeft geen videokaart. Na wat onderzoekt te hebben gedaan op het web vond ik eGPU. Maar ik kwam er nog niet helemaal uit. Wat is nou een goeie? enz. Ik las ook dat een thunderbolt aansluiting het beste is maar helaas heeft mijn laptop die niet. Werkt het nog steeds goed met een koppelstuk naar hdmi of gaan de prestaties dan te ver achteruit?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
capthavoc
8 jaar geleden
Voor zover ik het kan vatten heb je er een thunder bolt 3 poort voor nodig of een externe EPCI poort Misschien bestaat er zoiets als een
PCMCI smartcard met een Epci poort ?
maar kans dat je laptop daar mee overweg kan is klein. hem aansluiten op een hdmi poort is niet aan de orde aangezien je dan niet meer kan leveren
dan dat de videokaart van je laptop aankan
de snelheid is gewoon niet goed genoeg. (elke laptop heeft natuurlijk een videokaart ingebouwd) maar hoeveel geheugen die ook hebben het zijn nooit de full features van een normale game pc

ook is de thunderbolt 3 nog niet echt gewoon met een thunderbolt 2 kom je er ook niet mee. Dit projectje lijkt mij gedoemd te mislukken vrees ik. ooit waren er wel externe videokaarten maar dat was in de tijd van 256 mb als je zelf maar 64 mb in je lappie had
dus dat is het ook niet meer ik denk dat je beter je geld kan investeren in een goeie basis game pc

Het beste antwoord

Hallo

ik raad je aan om via de DVI kabel aan te sluiten

De HDMI kan tot 2160P en 60 HZ
De DVI kan iets hoger dan 2160P en kan ook tot 144 HZ ( de meeste monitors ondersteunen geen 144 HZ)

en over de Videokaart (eGPU)
Als je echt presentaties wil en prijs geen enkel probleem is
dan raad ik je De HD6990M of de HD 7970M

ik hoop dat deze berricht behulpzaam was.
indien niet dan hoor ik het graag van je

Mvg
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord, het was zeker nuttig.