als je wifi-repeater wilt gaan gebruiken wat is dan he best, met of zonder wps-knop?

ik heb een veel te traag signaal voor uploaden, wat voor soort repeater kan helpen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
paulus811
8 jaar geleden
Kijk eerst eens in je router naar de snelheid voordat je iets aanschaft. Doe dan de speedtest op de pc. Als speedtest veel trager is kun je wifi repeaters of powerlines kopen, maar als het signaal al traag is in je router moet je via je provider het probleem oplossen. En vwb de WPS knop, de consumentenbond heeft ooit een artikel geschreven dat dit een gemakkelijke toegang tot je netwerk kan zijn voor onbevoegden. Lees dat stuk even voordat je iets aanschaft.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een repeater versnelt de snelheid waarschijnlijk niet (of maaar een klein beetje).

Het beste antwoord

Je kunt beter geen wifi repeater kopen die werken namelijk altijd teleurstellend slecht.
Je kunt makkelijk bedraad een oud modem op je plek met slechte wifi zetten. Kijk op youtube naar connect second modem filmpjes.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je verwardt een modem met een router/access point, maar voor de rest is het wel een goed antwoord. +1

Andere antwoorden (1)

De WPS knop is bedoeld om een wifi repeater/signaal versterker gemakkelijker aan te sluiten op de bestaande modem of router.

Dit wil zeggen, dat je door zowel op de wifi repeater als op het modem/router op de WPS knop te drukken, je zonder enige moeite een verbinding tot stand kunt brengen. Als jouw modem of router dit ondersteund, is dit de makkelijkste manier van installatie.