is mijn macbook inwendig beschadigd?

Ik heb gisteren een macbook gekocht, hij is tweedehands maar ik heb hem gekocht met garantie in een betrouwbare winkel.
Ik wou de macbook gister voor het eerst opladen , dit deed ik boven en toen sloegen de stoppen door.
Het ligt aan onze stoppen want die zijn slecht boven , maar nu ik probeer mijn macbook op te laden lukt dat niet meer..
Ik ga het bedrijf nog bellen en mailen om te vragen hoe het zit maar kan het zijn dat mijn macbook inwendig is beschadigd ?
ik merk er verder niks van hij is namelijk nog niet helemaal leeg.
Alles doet het volgensmij nog voor zover ik weet.
heeft iemand hier ervaring mee ?
ik hoor het graag
met vriendelijke groet,
Roos

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

De kans dat er iets mis is met je Macbook is klein. Je voedingsadapter heeft waarschijnlijk het loodje gelegd. Een nieuwe kost 30 à 40 euro.
escape
8 jaar geleden
Reddie
8 jaar geleden
Plus.
"Alles doet het volgensmij nog voor zover ik weet" wijst dus zeker op de adapter.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
30 á 40 euro? Zeg maar gerust 90 euro:
http://www.apple.com/nl/shop/product/MD506Z/A/apple-85-w-magsafe-2-lichtnetadapter-voor-macbook-pro-met-retina-display?fnode=8b

Andere antwoorden (1)

Er is bijna nooit een garantie op je lader of accu dus die is grotendeels voor eigen kosten
Wat ik zeker wel zou willen weten is of je met een goeie lader en een goeie normale stopcontact wel kan laden ?
pas dan kan je zeggen of er iets mis is met of je lader en/of je accu

hopelijk niet dus
Kan je de mac gewoon aan en uit doen ? is ook een redelijke test.

maar dat ligt er dus even aan hoe goed je accu op dit moment is en of hij niet onder de 20% gedaalt is
ook een accu app kan handig zijn ? om te kijken of daar iets mis mee te vinden is

bijv coconut als die raar zou doen is er toch iets meer aan de hand
capthavoc