Waar moet je op letten bij het kopen van een HDD?

Ik zoek een een HDD waar spellen op moeten voor uitbreiding. Wat is nou belangrijk bij een HDD? want alle HDD's hebben veel voordelen en ook nadelen en welke nadelen zijn nou echt een afknapper bij een HDD?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

hoe sneller de rpm hoe beter in mijn ervaring maakt het verschil niet heel veel uit en is de opslag belangrijker. ik zou als je spellen wilt gaan instaleren toch voor een 1tb of 2 tb HDD gaan. persoonlijk heb ik een western digital 1TB harde schijf en die bevalt me goed.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankuwel voor het helpen

Andere antwoorden (1)

als je een hdd koopt is een western digital een zeer goedde hdd. maar waarom als ik vragen mag koop je geen ssd. die dingen kosten tegenwoordig niet meer zo belachelijk veel als vroeger, en je kunt je spellen een stuk sneller laden.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
nouja als je het wilt gebruiken voor games op te zetten heb je alnog 500 gb of een tb nodig.... maar laatijden maken mij niet zoveel uit, maargoed werkt wel ik ben het wel met macuser eens dat een ssd slim is zeker je os. een ssd is eigelijk een must. is zou dan voor minimaal 259 gb gaan. een een HDD voor je spellen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik heb al een SSD een Samsung Evo 850 Pro (256 gb).
Maar nu heb ik nog een vraag de kabels worden er niet bijgeleverd maar wat voor kabels moet ik hebben voor een WD Blue HDD 2 TB (die niet al te duur zijn :) )?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
SATA-kabels