kun je het toetsenbord reinigen van een laptop toshiba satellite l775d er is bier over gemorst,of moet ik een nieuw toetsenbord kopen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
1.7K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Laptop uitschakelen accu eruit.

Antwoorden (1)

je kunt van (bijna) alle laptops gewoon het toetsenbord eruithalen en schoonmaken/ vervangen. onder heb ik een video ervan toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als ik de accu verwijder zit er geen schroef voor het toetsenbord los te maken
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik heb hier nog een andere guide die ik heb gevonden hopelijk maakt deze het wel duidelijk en lukt het nu wel succes!:
http://www.irisvista.com/tech/laptops/Toshiba-Satellite-L775-L770-L775D-L770D/laptop-disassembly-1.htm
je moet eigelijk alleen naar stap 6 t/m 12 kijken de rest is het los maken van anderen componenten wat in jouw geval denk ik niet nodig is.