Is deze pc geschikt op minecraft filmpjes mee te maken in de hoogste kwaliteit?

Ik ben op zoek naar een nieuwe pc waar ik filmpjes kan maken van Minecraft in de hoogste kwaliteit. Ik zit te denken over een MEDION AKOYA PC P5318 I

Nu is mijn vraag of de onderstaande specs goed zijn:

Specificaties
CPU: Intel® Core™ i5-6400 processor
Besturingssysteem:
Windows 10 Home
OS: Windows 10 Home
Kloksnelheid: 2,7GHz
Videokaart: NVIDIA® GeForce® GTX 750Ti
Geheugen: 16GB
Geheugentype: DDR3 1600 MHz
Aantal geheugenbanken: 2
Gebruikte geheugenbanken: 2
Harde schijf capaciteit: 2.000GB
Graphic Details:
NVIDIA® GeForce® GTX 750 Ti -videokaart met 2 GB DDR5 videogeheugen

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Makkelijk! Minecraft is niet een hele grote game. Als je de graphics van Minecraft wat lager zet draai je hem rond de 80 FPS. Op normaal rond de 60 FPS

Ik hoop dat je er iets aan hebt!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Die pc kan nog wel wat meer aan hoor ;) Ik heb een vriend ook met een gtx 750 ti en een ongeveer gelijke i5-4460. Deze pc moet Minecraft (Met gemak) op fancy settings smooth lightning en een render distance op 16 draaien, en dat dan met 144+ fps (In het geval dat je optifine installeerd nog hoger) Ook shaders moet geen probleem zijn op een render distance van 12 met 60+ fps.
Ja de GTX ondersteunt hem met gemak, je kan nog meer applicaties op de achtergrond draaien.